📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-- Görüyorsun ya Glaukon, ne belalı bir yanı var tartışma sanatının?
-- Niçin?
-- Çünkü, birçokları zorla giriyorlar tartışmaya. Tartıştıklarını sanıyorlar. Oysa ki yaptıkları tartışma değil, çekişmedir. Neden dersen, bir meseleyi ayrı ayrı yönleriyle ele alıp inceleyemezler. Karşılarındakinin tersini söylemek için kelimelere takılırlar. Tartışmak değil hır çıkarmaktır bu.
youtu.be/OfZ2dW4Wz0Q
Uzun olmasına rağmen nasıl bittiğini anlayamadan izlemenizi tavsiye ediyorum.
Ve lütfen, bizi bu kadar sevmeyin. Ne bu sözde 'sevgi'nizi istiyoruz ne paranızı ne de namus bekçiliğinizi. Sadece izleyin, izlettirin. "Aman böyle şeyler izleme, böyle kötü şeyler konuşmayalım, aman kötü bir haber görünce kanalı değiştirelim, sokakta kafamızı çevirelim" demeyin, dedirtmeyin.. Görmeye, duymaya tahammül edemediğiniz şeyleri yaşayan birileri var, fark edin! Belki birgün, birisi de size kafasını çevirir ve duymaya dahi tahammülünüzün olmadığı şeyler yaşarsınız. O zaman ,şimdi başkasına sırt çevirdiğiniz hâlde, nasıl yüz bulur da yardım ister, hakkınızı ararsınız?