📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Elif tedavisi bulunmayan bir hastalığa yakalanır 7 yaşında ve 17 yaşına gelene kadar okula gidemez evde eğitim görür ayrıca yurtdışına gitmiştir ve bu onu çok üzer çünkü sevdiği çocuk Giray çok uzaklarda bir anı olarak kalmıştır. Fakat bir gün hastalığı kontrol altına alınır ve yurduna geri dönmeye hazırlanırken bir zaman sonra hastalığı tekrar nükseder . Artık Elif bir odada tedavi olmak istemez. Ve her şeyi bırakıp bir karar verir ölmeden önce Girayı son bir kez görmek ister. Elif hiç sahip olmadığı arkadaşlık duygusuna bu kararla sahip olur peki Giray onun sevgisini kazanabilecek mi ?
Elifin yerinde olsam herhalde ağlamaktan gözlerim şişerdi. Şeyle gezerdim sargı bezi ile Kız o kadar çok kalbi kırıldı ki hastalığından Giray olan sevgisi üzdü beni çünkü ikisi de birbiri için yaratılmış ve ikisi birbirine iyi gelecek ama ne Giray doğru davrandı ne Elif gerçi Elife çok kızmıyorum ya yaşadığı şeyler ağır şeyler ve bu ona rağmen güçlü davrandı. Ve sevdiği çocuğu ger şeye rağmen sevdi onu uzaktan sadece bakarak olsa bile sevdi
Eğer Yengeç ya daBalık burcuysanız , duygusal bir İnsansınız kitabı okurken ağlarsınız yanınza selpak alın. Çok üzücü ama çok güzel be
Karantina nın birinci kitabını seviyorum benim en sevdiğim kitaplardan ikinci kitapta ise Onur ve Zeynep aşkına daha fazla yer verilmiş .Birinci kitapta Onur ve Zeynep aşkı pek yoktu zaten pek ben fanları değilim yani kitabı seviyorum ama daha çok polisiye tarafını seviyorum. 2. Kitabın sonu çok iyi bitti yanlız ne kadar aşk dolu sahne fazla olsa da sonu aksiyonlu bitti 3 kitabı okumamış olmama rağmen sonunu biliyorum :) 3. kitap daha iyi bitmiş bence neyse Karantina serisi güzel okuyun okutturun