Kitabı ilk okumaya başladığımda bu kadar etkileneceğimi ve bu kadar ilgimi çekeceğini beklemediğimi itiraf etmeliyim. Hiçbir beklentiye girmediğim için mi bilmiyorum ama kitaba tek kelimeyle bayıldım. Çok güzel ve okurken içine alan bir kitap. Ben hala etkisindeyim ve defalarca okuyabilirim. Bir kere dili çok basit, anlamak için kendinizi zorlamıyorsunuz, ikincisi anlatımı çok iyi, okurken adeta yaşıyorsunuz.
SimyacıPaulo Coelho · Can Yayınları · 2024246,9bin okunma