"Sekiz yaşımda ağır depresyon dönemleri geçirmeye başladım. On iki yaşımda kendimi kesiyordum. İçimde duyduğum acıyı anlayamıyordum, bu yüzden onu görebildiğim bir yarayla bağdaştırmak, acıyan yeri bulmak, sarmak ve iyileşmesini izleyebilmek kontrolün bende olduğunu daha çok hissettirip rahatlamamı sağlıyordu. "