Gassil haneye gittim ölü gördüm ölü yıkaması kefenlemesi tabuta alımına kadar bütün aşamalara şahit oldum ve düşündüğüm aksine hiç etkilenmedim korkmadım neden gittim çünkü elbet birgün bizde oraya gidicez ve nasıl yapılıyor ozenlimi degilmi hocanın numarasını bile aldım o derece iyi yapıyordu işini öyle işte böyle bir anım oldu