Yeni bir kitaba başladım güzel bir kitap bakış acimi genisletiyor kan alma bölümü deyim güzel geçiyor hocalarla iyi anlaşıyorum sınav stresti başladı ne yapicam bilmiyorum gerginim ve hayattan çok yoruldum
Bu aralar midem bulanıyor başım ağrıyor. Kimseyle konuşmak istemiyorum aslında çok duygusuzlasmisim kirilmiyorum sekiden heycanlandigim şeyler artık bana etki etmiyor uzulemiyorum sadece içimde boşluk var ve tabi strest