Yunus Emre ne demiş, yoktur beylerin mürveti , bindikleri Arap atı, yedikleri insan eti, içtikleri kan oluptur. O gün bugündür, insanlar insan kanı, insan teri içiyorlar.
Savas, en büyük suç değil miydi, o, daha dünyasına doymamış gencecik insanları zorla birbirlerini öldürmeye göndermek insan soyunun icat ettiği iğrenç, en alçak, insan soyuna hiç yakışmayan , insanı insanlıktan çıkaran en büyük bir suç değil midir?
Dünyada her iyilik unutulur, unutulmaz ya unutulur diyelim, hiçbir zaman, hiçbir insanı unutamayacağı bir güzellik var, o da bir insanın bir insandan gördüğü yürekten bir sevgidir.