ÇilemLand

Günaydınnn desem erken mi olur?
Reklam
Bir dahaki sefere beni de çağır, birlikte ağlayalım. Tek başına ağlayan kadınları daha ne kadar kaldıracak bu yorgun, bu yaşlı, bu bütün kötülüklerden beli eğilmiş, bu dizleri üzerine çökmüş, bu hor ve kaba kullanılmış dilsiz dünya? Sahi bu dünyanın bir dili var mıdır? Bunca dilin konuşulduğu dünyanın dilsizlik sancısı.
Güzel şeyler hep çabuk bitiyordu veya başkalarından onlara kalmıyordu.
Sayfa 47·Kitabı okudu

ÇilemLand

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
8 günde okudu
·
2025 42. kitabı
Kolektif
0/10 · 5 okunma
Reklam