Birini ya da bir şeyi kıskandığımızı söyleyebilirim ama birinin bizi kıskandığını söylemek kulağa biraz tepeden bakıyor gibi geliyor, değil mi? Narsist annelerin kızları kendilerindeki iyiliği yeterli görmedikleri için, kıskanılacak bir durumun da olmadığını düşünürler.