Mangakayı sevdiğimi önceki incelemelerimden birinde söylemiştim. Gel gör ki sevgi bazen işe yaramıyor. Bu serisi başlarda çok iyi olsa da sonradan hayal kırıklığı oldu. Evet beklenmedik ilerlemeler güzel şeylerdir ama bilemiyorum çoğu yeri uyuşmuyor. Death Note gibi sonradan bozdu diyebilirim. Okumasam da olur dediğim bir mangaydı, animesini bile izlemek istemiyorum,sonunu beğenmediğim için.