Benim rahatsızlığım üç yıl önce gece yarısında şiddetli bir kanama ile başladı.Yeni bir durumla karşılaştığında heyecanlanacak herhangi biri gibi heyecanlandım, endişelendim ve ve doğal olarak biraz da korktum,yataktan kalktım (sonradan öğrendim ki böyle bir durumda yatmak gerekirmiş),pencereye gittim, eğilerek dışarı baktım, lavaboya gittim, odanın içinde döndüm, yatağa oturdum, kanama durmadı.Ama tamamen mutsuz değildim, üç dört yıldır geçirdiğim uykusuz gecelerden sonra ilk defa uyumak için bir sebebim olduğunu fark ettim,