"Yalnızlık bir ihtiyaçtır. Kendi iç sesimize kulak kesilebileceğimiz o anı yaratmaktır. Bazen kendimizi omuzlarımızdan öpmenin, hakkımıza girdiğimiz anların özrünü kendimizden dilemenin bir yoludur. Unutmayalım ki yalnız olmak, kalabalıklar arasında yalnız kalmaktan daha iyidir. "