Bir proföserLe yoLa baslarken baslarda degisik bir sunumla sıkılıyorum derken sonrasinda (maSonlar va ulliminati) ye uzanan bir yol beni icine cekti adeta ... okurken ani yasıyor gibi oldum ... heyecan , macera ve sürükleyici bir yazim olmus ... ve Ters köse oluslarimida unutmamam gerekiyor ...:)
KisacaSı vakit harcamaya Deqer olmus ... tesekkurLer DaN BRoWN ...