DOLUNAYDA AÇAN ÇİÇEK
Gençlik serisinin en sevdiğim kitapı olan bu kitap gerçekten de.
Çok kısa bir inceleme yapacağım ki inceleme de denmez.
Kitap sevdiğim bir yazar olan Nagihan Gökçe Kabal tarafından yazıldı.Yani ben bunu nasıl okumayayım?
Kitap çok güzeldi.Ama ilk kitaptan aldığım hazzl ikinciden almamıştım.Bu galiba 3 deöil mi?
Bu üçüncü çok güzel ben beğendim.
Başarılarının devamını diliyorum NG Kabal :)
Serideki favori kitabım.. Dolunay'ı çok seviyorum, buradaki arkadaş grubunu da çok seviyorum ve yazın özellikle okumak çok keyifli olacaktır diye düşünüyorum... Biraz sokak nöbetcileri Vibe veriyor garip bir şekilde gwiwjdj
Serideki favori kitabım.. Dolunay'ı çok seviyorum, buradaki arkadaş grubunu da çok seviyorum ve yazın özellikle okumak çok keyifli olacaktır diye düşünüyorum... Biraz sokak nöbetcileri Vibe veriyor garip bir şekilde gwiwjdj