Her acı çekene hayatın devam ettiğini hatırlatmalarından nefret ediyorum. Kendi var oluşunu geçiştirenler, başkalarının var oluşunu da ucuz sözcüklerle geçiştirme uğraşındalar. Aslında bir yandan kendilerini de geçiştirme çabası bu. Ne kadar önemsizleştirirsen o kadar uzak tutarsın zihninden.
En son hangi acı seni uykusuz bıraktı? En son hangi coğrafyaya gözyaşı döktün? En son hangi cümle beynini darmadağın edercesine odanın duvarlarında yankılandı? Söylesene?