Tuğba Kayı

Tuğba Kayı
@TubaKayi
Ne önemi var ki benim haklı oluşumun! Çok fazla hakkım var benim ve günümüzde en iyi gülen, en son gülen de oluyor.
Reklam
Kötü insanların şarkıları yoktur. Nasıl oluyor da Rusların şarkıları oluyor.
Kişi eylemlerinin karşısında korkaklığa kapılmamalı! Onları sonradan ortada bırakmamalı! Vicdan azabı yakışıksızdır.
Kendine yardım et. Sonra da herkes yardım eder sana.
Reklam