Tuğba Kayı

Tuğba Kayı
@TubaKayi
- E, oturun siz de , dedi Katya. - Oturun da , dedi Sergey Mihaylıç, hayat böyle yerinde oturup durmuyor ama.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Mutlu olmak için yaşamak gerektiğini ve gelecekte pek çok mutlulukla karşılaşacağımı çok basit ve açık bir şekilde görüyordum.
Yaşam acı vericidir, hiç doğmamış olmak daha iyi olurdu.
Gerçek özgürlük ancak düzgün bir şekilde düzenlenmiş bir toplumda yükselebilirdi.
Tarih hiçbir şekilde rastlantısal değildir. Bir yere doğru gitmektedir.