İnsan, kelimenin tam anlamıyla bir numara olup çıkıyordu; canlı veya ölü olmasının bir önemi yoktu; bir 'numara' nin yaşamının kesinlikle hiçbir anlamı bulunmuyordu. Numaranın arkasında olan şey, yaşam, tarih, söz konusu insanın adı çok daha önemsizdi.
Yaşadıklarımız hakkında konuşmayı sevmiyoruz. Onları yaşamış olanların hiçbir açıklamaya ihtiyacı yok. O olayları yaşamayanlar ise ne o zaman hissettiklerimizi ne de simdi hissettiklerimizi anlayabilirler.