Tuba Sevim

Her kim olursa olsun, insan her yerde ve her zaman, aklın ve çıkarların gerektirdiği gibi değil, canı istediği biçimde hareket etmiştir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü insan aptal bir yaratıktır, eşsiz bir aptal. Aptal değilse bile nankördür, hem de eşi benzeri olmayan bir nankör.
Yaşadığımız dünyaya şöyle bir bakın: Su gibi kan akıtılıyor, hem de güle oynaya, kadehlere şampanya doldurur gibi.
İnsan uygarlaştıkça soylulaşıyor, kan dökmekten vazgeçiyor ve savaşmak istemiyor.
Çıkar dediklerimiz, mutlu bir yaşam, zenginlik, özgürlük, huzur vs değil mi ?