…Bekar olmak bir nevi kusurdur mesela. Orta yaş üstü bir komşunuz varsa ve bekarsa akıllardaki ilk soru şu olur hep: “Acaba neden evlenmemiş hala?” Toplum hep bir çiftleştirme çabasındadır içten içe. Bazen öylesine baskın görürsün ki evlensem de kurtulsam bile dersin. Ama bu da bir çözüm olmaz. Evlenmenin evrensel bir kanun olduğunu sana öyle ya da böyle kabul ettiren çevren şimdi de çocuk baskısı yapar: ”Acaba neden hala çocukları olmuyor?”…
Cinayet sadece can almakla olmaz. Geleceğini inşa edemeyeceğiniz, ilgilenemeyeceğiniz, şefkat gösteremeyeceğiniz bir çocuk dünyaya getirmek de cinayettir.
Unutmayın, her insan farklıdır ve bedenlerimiz büyüleyici tuhaflıklar ve özelliklerle doludur. Benzersizliğinizi kucaklayın ve mükemmel olmamanızın da keyfini çıkarın.
Evliliğin uzlaşma ile ilgili olduğu söylenir. Ancak size söylemedikleri şey, uzlaşmanın genellikle eşinizi uykusunda boğma dürtüsünü bastırmayı içerdiğidir.