Öncelikle okuduğum ilk feminist kitap olduğu için başta çok heyecanlı başladım ve heyecanım kitabın sonuna kadar aynı kaldı. Ataerkil yoğunluğu olan bir toplumdan 3 erkeğin, sadece kadınların olduğu bir yerleşim yeri bulmasıyla başlıyor kitap. Ataerkil bir bireyin kadınlarla ilgili barındırdığı tüm ön yargıları kitap çok açık bir şekilde anlatmış, kitabın akıcılığı bir tık yavaş olsa da yine de heyecan uyandırıyor. Sosyal Hizmet meslek hayatıma başladığımda bu kitabı tekrar okumak üzere kütüphaneme kaldırıyorum. Sosyal hizmet öğrencisi iken hissettirdikleri ve meslek içerisinde hissettirecekleri arasında fark olup olmayacağını merak ediyorum.