Tuba onur

Tuba onur
@Tubaonur
Kitap oku... En iyi şey budur!
Mutluluğu aradık aradık bulamadık...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkesten çok güldü. Belli ki acı çekiyor.
Kalbine bir sor, böyle yaşanır mı hiç?