Her bayram olduğu gibi,geçtiğimiz bayramda da ölülerimi ziyarete gittim.Bu da tuhaf geliyor gerçi.Artık elleri olmayan insanların ellerini öpmeye gider gibi koştur koştur kendimi mezarlıkta bulmak …
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ayıyla karşılaştıklarında tüfeğini doğrultmuş.Ayı o anda teslim olur gibi ellerini kaldırmış.”Bana bir şans verdi aslında , elleme beni herkes yoluna gitsin demek istedi” diyor ihtiyar. “ Ancak ben bu şansı kullanamadım” diye devam ediyor.Tetiğe basmış ama tüfek tutukluk yapmış.Ardından ayıyla boğuşmaya başlamışlar .Sonra nasıl olmuşsa ayının elinden kurtulmayı başarmış ama epey darbe almış tabii, çenesinin yarısı ayının pençelerinde kalmış, izleri görebiliyorsun.Bunca korkuya ve hasara rağmen o adamın ayıdan saygıyla bahsetmesi, hatalı olduğunu kabul etmesi beni çok etkiledi.Bir kavgada çok yara alan her zaman haklıdır diye bir şey yok yani ,sana artık hiç kızmıyorum Osman.
Böyle garip huylarım var işte,kuvveden fiile geçmem zaman alır.Bin dereden su getirip ötelerim konuyu, ısrarın basıncı irili ufaklı patlamalara neden olur.