Geçmişi hatırlarken bugün ulaşamadıklarımızın vebalini o günün insanlarına yüklemenin , egomuzun bize oynadığı ucuz bir numara olduğunu bilmek ve kendi pısırıklığımızı/tembelliğimizi/naifliğimizi/(her ne varsa bugün bizi bu noktaya getiren) kabul etmek , bugünden sonrası için kendimize yapacağımız en büyük iyiliktir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Etrafı düzenliydi,cüzdanı düzenliydi.Belki de sadece ruhunda her şey o kadar düzenli ve uyumlu değildi, anlarsın ya…Görünüşe bakılırsa insan dışsal düzenle ,içerideki bir düzensizliği gizliyor.