Cezayı Tanrı verir,insanlar değil,çünkü kaderin işleyişine müdahale eden kim olursa olsun suç işlemiş olur.Hayatimi günahtan uzak bir şekilde yaşamak istiyorum.
Kendi içine cekilip,karanlıkta ve kendi doğasının ozel taraflarının farkında olmadan yalnizlik içindeyken çok biçimli kutsalligin kudretinin artık daha fazla bilincindeydi ve bu hayal gücünün yarattigi yapıların arasında özgürce,tamamen bağımsız şekilde,iradesine boyun eğmeden,yaşamda ölü ve ölümde canlı olarak istediği gibi dolasabiliyordu.
Her saat karanligin daha da derinlerine,yeryüzünün taşlı ve siyah köklerine doğru iniyormus gibi geliyor ama sanki yine de kendini yeni bir yaşamın tohumuna gebeymis gibi hissediyordu.