Dünya yuzunde yaşayan milyarlarca insan ayrı,Rukiye ayrı.Herkes doğru,o yanlış.Herkes akıllı,o aptal.Bu yüzden hep kaybediyor.Kimse onun çektiklerini çekmiyor,demek ki kendisinde bir yanlislik var.
Bu dünyadan nefret ede ede yaşamaya devam etmenin nasıl bir şey olduğunu biliyor Rukiye.İsin en kötü yanı da dünyanın herkes için cehennem olmadigini,daha iyi,daha mutlu bir yaşamın varlığını bile bile buna katlanmak...
Duygularını belli etmemek üzere egitilmisti,içi deniz gibi kabardigi anlarda bile ince yuzunun hiçbir adalesi oynamaz,ela gozleri karşısındakine dimdik bakardi.
"Sert olacaksin,otoriteyi elden birakmayacaksin ama zalim olmayacaksın.Zinhar zulüm yapmayacaksin.O zaman uşak efendisine bağlanır ve ömür boyu bu hürmet hissini terk edemez."