Nasıl oluyor da, kolsuz ve bacaksız doğan insanlardan faydalanmayı akıllarından bile geçirmeyen dürüst ve duyarlı kişiler, düşük bir zeka düzeyiyle doğanları istismar etmekte bir mahsur görmezler?
Norma doğduktan sonra ve normal çocuklara sahip olabileceğini gördükten sonra benim bir garabet olduğumu kabul etmiş ve beni dönüştürmeye uğraşmaktan vazgeçmişti. Ama sanırım ben, BENİ SEVMESİ İÇİN ONUN İSTEDİĞİ GİBİ AKILLI BİR ÇOCUK olmayı istemekten hiçbir zaman vazgeçmemiştim.