Kuranı Kerim'inbazen bize ne dediğini yada ne demek istediğini anlamayız arapça okuruz, veya Türkçe mealini okuruz bize anlatmaya çalıştığını anlamaya çalışırız.Kitap aslında okuduğunuz meallerden daha sade ve akıcı, anlaşılır bir şekilde yazılmış.Dikkatimi çeken en güzel diğer şey de sanki mekke zamanında yaşıyormuşsunuz havasında anlatılmış. bütün ayetlerin iniş sırasına göre derlenmiş,o yıla yönelik verilen mesajlar, yaşanan hadiseler ve sonrasında inen ayetler anlamlarıyla ifade edilmiş. ben çok sevdim, tavsiye ederim.