Tubii

Bizim millet acıya alışmış. Biz hepimiz bahtsızlığa o kadar alışmışız ki, sevinç anormal geliyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevincin fazlası, korkudan da, acıdan da fena…
Bitmiş bir insana mantık kâr eder mi?
Her ölen insan, yaşayanların bir parçasını da beraber öldürmüş olur.
Bir milletin kadınları, erkeklerle aynı safta dövüşe girerlerse o milleti yenmek hiç mümkün mü?