📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir aynadaki sen aracılığıyla diğer bir aynadaki 'sen'e bakarken, aynalardan birine yaklaşırken ötekinden uzaklaşırsın ya hep 'görebilmek' için..
Bir açıdan kendini görebilmen, diğer bir açıdan kendini yitirmene bağlıdır. 'Görebilmenin' bedelidir bu."
"Rablerinin emrine uyanlar için mükâfâtın en güzeli vardır. Ona uymayanlar ise, yeryüzünde olan her şey ve onun yanında bir katı daha kendilerinin olsa, kurtulmak için hepsini kurtuluş fidyesi olarak verirlerdi. İşte hesabın kötüsü bunlar içindir. Varacakları yer de cehennemdir. O ne kötü yataktır!"
(Ra'd-18)