Öldü, işte o kadar, neden öldüğünün önemi yok, bir insanın neden öldüğünü sormak saçma bir davranış, ölüm nedeni zaman içinde unutulur, yalnızca o tek sözcük kalır, öldü.
"Tanrım, gözlerimizin görmemesi ne büyük bir eksiklik, görmek,görmek belli belirsiz birer gölge halinde bile olsa görebilmek, bir aynanın önünde durabilmek veya koyu,zor görünen bir lekeye bakıp bu benim yüzüm diyebilmek, öteki ışıklı şeyler bana ait değil."