Asr'ı Saadet'te yaşamayı o kadar istedim ki bu kitapla.Bilmediğim bir çok şeyi öğrendim ve dahasını öğrenmek istediğimi farkettim. 33 sahabiyle Peygambere yaklaştırıyor yazar bizi, edebi dilinin sadeliğiyle bir çırpıda okutuyor kendini. Bitmesin istedim hiç tekrar tekrar okurum. Her satırın altını çizmek istedim, herkes okumalı herkesin başucu kitabı bile olabilir