Kitabı bir çırpıda bitirmek ile birlikte sonu beklendik kesin bir son ile bitmedi. Bunun dışında gayet sade ve akıcı bir kitap. Kitabın;otobiyografik bir roman olması,anne unsuru,öğretmen unsuru,gayret,hissedilen derin boşluk,bedenine hapsedilmiş bir ruhun çırpınışları derinden etkiler bırakıyor.