"O halde her şeyi domuzlar yönetiyor, öyle mi?" diye sordu Lorina.
"Tabi ki öyle," dedi kedi.
"Neden ?" diye sordu Lorina.
"Çünkü sadece domuzlar yönetmek isterler," dedi kedi.
" O halde sen cahilsin," dedi siyah tavşan.
"Cahil olduğumu düşünmüyorum," dedi Lorina.
"En kötü cahillik türü de budur," dedi siyah tavşan. "İnsanların cahil olduklarından haberdar olmamaları."