TUĞÇE İPEK

Kalabalığın ortasına...veya çölün ortasına... Önemli mi? Benliğinin derinliklerinde her insan yapayalnızdır. Ben hep yalnızdım zaten.
Sayfa 33 - Altın Kitaplar Yayınevi·Kitabı okudu
1000k
Reklam
Bence gençlerin insanları ve dünyanın türlü yerlerini bol bol görmeleri gerekir, özellikle insanları.
Sayfa 29 - Altın Kitaplar Yayınevi·Kitabı okudu
1000k
Olaylar insanlara gelir, insanlar olaylara gitmez. Neden bazı kimselerin yaşantısı çok heyecanlı, bazılarının da sıkıcıdır? Çevreleri yüzünden mi? Hiç de değil. İnsan dünyanın bir ucuna gider, yine de başına bir şey gelmez. O bir yere erişemeden bir hafta önce katliam olur. Oradan ayrıldıktan bir gün sonra da şiddetli bir deprem. Binemeyip kaçırdığı gemi kazaya uğrar. Başka bir adam küçük bir kasabada oturur. Her gün şehre, işine gider. Ama başına türlü şeyler gelir.
Sayfa 14 - Altın Kitaplar Yayınevi·Kitabı okudu
1000k

TUĞÇE İPEK

, bir kitap okudu
6/10
·192 syf.·
5 günde okudu
·
2023 1. kitabı
Agatha Christie
7.4/10 · 698 okunma
Bazen insan bazı şeyleri hafife almak istiyor, çoğu kez de bundan dehşete düştüğü için.
Sayfa 167 - Altın Kitaplar Yayınevi·Kitabı okudu
1000k
Reklam