Birlikte yaşadığımız anları/anlar birbirine eklenir, dakika olur, dakikalar saatlere dönüşür, bir yerde sonsuzluğa varılır, ve o aslında bir tek andır/bunca yıldır bir an bile unutmadığımı sen de biliyorsun, bileceksin değil mi? Birlikte değildik,doğru, ama ayrı da değildik. Hep cebimde, yüreğimdeydin. Yaşamın vazgeçilmez bir parçasıydın. Nasıl unutabilirdim seni? Sen, bendin... Benim en güzel yüzümdün...