TUĞÇE İPEK

8 Mart Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun.🌹
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Anıların büyük bir avantajı vardır, şöyle ki, kayıpla başlar, dolayısıyla güvenli ve emindir, zira kaybedecek hiçbir şey yoktur.
Sayfa 38 - Alfa Yayınları
Felsefe-Düşünce
O âşıktı, derinden ve içten, bu apaçıktı...
Sayfa 38 - Alfa Yayınları
Felsefe-Düşünce
Sonra gençliğimden bir hayal gelir, Koltuğumun yanı başına, Senin için hasretlenirim içten içe, Sen kadınların güneşi!
Sayfa 37 - Alfa Yayınları
Felsefe-Düşünce
Neden mi okuyorum?
Kitap okumak benim için bir yönden terapi gibidir aslında. Sait Faik'in "Yazmasam deli olacaktım" dediği yerde ben de kendim için "Okumasaydım deli olacaktım" diyorum.
Düşünce