Allah görülebilir mi?
Gizem (5 yaşında): " Allah'ı yukarıda olduğu için göremiyoruz. Eğer buraya gelmek isterse kafası dünyaya girmeyecektir. Kafası girerse ayakları girmez. Belki rüzgar olunca aşağıya düşüyordur, ben göremedim ama annem babam belki görmüştür "
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yapılan bir ankette çocuklara "Allah kiminle birlikte kalıyor?" Diye soruldu.
Emrah ( 5 yaşında): " yanında şeytan vardı. Kötülük yaptığı için onu kovdu, şimdi yanlız yaşıyor."
Bedelsiz hiçbir şey yoktur. Mutluluğun bedelinin ödenmesi gerekir. Siz bu bedeli ödüyorsunuz Bay Watson; ödüyorsunuz çünkü güzellikle fazla ilgileniyorsunuz. Ben gerçekle fazla ilgilenmiştim;
ben de bedelini ödedim.