İlk iki kitapta karakterle ne kadar bağ kuramasamda bu kitapta her biriyle ayrı ayrı bir bağ kurdum. O kadar güzeldi ki hiç bitsin istemedim daha fazla okumak istedim. Kitabın ilk yarısı o kadar güzel ve nahifti ki hem mutluluktan hemde hüzünden ağlayasım vardı. Akif selim ve Mislina, Kenan ve Ezgi, Sevde ve Burak… kısaca hepsi o kadar güzeldi ki. Herkesi kıskandırcak güzellikte aşk, dostluk, aile ilişkileri vardı hepsine hayran kaldım. Sadece kitapta çok fazla zaman atlaması oldu benim daha fazla okumak isteyeceğim yerler vardı bazı yerlerde aklımda soru işaretleri kaldı. Yani ya kitap biraz daha uzun olsaydı ya da bu kadar zaman atlaması olmasaydı. Yazarım yazım dili inanılmaz güzeldi. Kitap sonuyla beni yaralayan kitaplar arasına hızla bir giriş yaptı. Mürekkebe Boyanan Sardunya özellikle bu son kitabıyla asla unutmayacağım ve her zaman özeneceğim bir hikaye oldu. Kesinlikle ama kesinlikle okumaya değer.
Mürekkebe Boyanan Sardunya-3Sümeyye Demirkan
Bu kitabı ilk kitaba göre çok daha fazla sevdim. Akif Selim ve Mislina arasındaki ilişki artık tam olarak oturmuştu ve çok güzellerdi, hayatımda okuduğum en nahif ve en güzel çiftlerden biri oldular kesinlikle. İlk kitaba göre çok daha fazla olay vardı bu yüzden daha fazla içine çekildim kitabın. Karakterler benim çok okumaya alışkın olduğum karakterler olmadığı için hala kitapla tam bir bağ kuramadım. Yazarın yazım dili yine çok sürükleyiciydi. Kitapta kaos, entrika hiçbir şey yok, sadece insanı özendirecek derecede aşk, dostluk, aile ilişkileri var. Her ne kadar kitapla tam bir bağ kuramasamda içindeki hayata ve insanlara imrendiğim bir kitaptı.
Mürekkebe Boyanan Sardunya - 2Sümeyye Demirkan