Ceren

Ceren
@Tulipe
"Şaşırdım kaldım işte "..
" Sen gideceksin... Ve aslında gitmelisin de.. Hem de bir eylül ayında gitmelisin. Şehrin gece lambalarında dans etmeli veda bakışların. "
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
" 'Keşke' diyeceğim sonra ve sonraları da ve her zaman 'keşke' diyeceğim. "
Alıntı
Ne garip yerdi burası Bazı, dertlerim ulaşırdı fezaya. Bazı ise görmek için, olmak gerekirdi ufacık bir karınca
Hani karanlıklar arasında boğulup, kasvesti iliklerine dek hissedersin ya, ve bilirsin elbet varacaksın aydınlığa. Aydınlıktan kaçtığın oldu mu hiç o sıra..
Seneler sonra sana dönüşüm Bir mahşer gününe de rastlasa Beni unutma..
Ümit Yaşar Oğuzcan