Ceren

Ceren
@Tulipe
"Şaşırdım kaldım işte "..
Dünya da, ben de Keşke hiç büyümesek, Hiç yitmeseydik..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"O zamanlar içimdeki çocuk daha özgür, daha cesurdu. Dünya bu kadar soğuk değildi. Herkes yüreğiyle gülerdi birbirine. İnsan sesinden medet umulurdu. "
Şükrü Erbaş
Bir gün çok geç olacak Bir gün bile olmayacak
İhtimallerin kollarında gerçekliği yitirilen..
Keskin bir soğuğa maruz kalmadıkça ayılamıyormuş ne beden, ne de yürek.