Ceren

Ceren
@Tulipe
"Şaşırdım kaldım işte "..
Hani yollarımız şimdi ayrı ya, Zannediyorum hiç birleşmemiş aslında..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Geçip giden ne çok şeye sıkmsıkı bağlıyım oysa "
Mektup dediğin yırtınca parçalanır mı Bu kalp dediğin her patlamada yine yamalanır mı Dünya ona da rağmen yaşanır mı Yaşam, umudun ipine bağlanır mı
"Artık ümit yetmiyor bana"
Delicesine aşkı öğreten bu dünya Dibine kadar nefreti de tattırıyor insana