Ceren

Ceren
@Tulipe
"Şaşırdım kaldım işte "..
"Ne olur çekme ellerini karanlığımdan, Bir sen kaldın dünyada güzel bildiğim. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendinde rastlamayan, nasıl talep eder başkasında samimiyeti
Ay gülümseyip duruyor Belli bir mektup bekliyor Benden ay'a Ay'dan sana..
Bir zamanlar insanlara ümit etmekten bahsederdi Geçen zamanla onun da ümîdi defnedildi
Bir türlü eskimeyen, vazgeçemediğim onlarca keder dolu mısra Acaba diyorum, eskiyecekler mi kavuşmakla