Ceren

Ceren
@Tulipe
"Şaşırdım kaldım işte "..
Ve sen de biliyorsun ki şiirin son dizesi eksik hâlâ.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnızlığın dibini göreyim isterdim lakin öyle bir yer yok gibi Her gün yalnızlığın daha aşağısına çekiyor sanki biri
Hatıra deyince, her tarafı keskin, dokunduğu yeri kanatan, gözyaşı akıtmadan rahat bırakmayan bir şeyden başkası canlanmıyor ne gözüm ne de gönlümde.
"Söyleyince çok oluyorum Susunca da çok ölüyorum.."