Gökçe miydi neydi

Gökçe miydi neydi
@Tulpar6
Gün doğarken ya da Güneş batarken.
"Aynı saatte gelmen daha iyi olur," dedi tilki. "Örneğin sen öğleden sonra dörtte geleceksen, ben saat üçte mutlu olmaya başlarım. Mutluluğum her dakika artar. Saat dörtte artık sevinçten ve meraktan deli gibi olurum. Ne kadar mutlu olduğumu görmüş olursun. Ama herhangi bir zamanda gelirsen yüreğim saat kaçta senin için çarpacağını bilemez. İnsanın belli alışkanlıkları olmalı..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan yalnız yüreğiyle doğruyu görebilir. Asıl görülmesi gerekeni gözler göremez.
Bak yine mutsuz, senin her bakışın. Gel, beni dinle benim yavru kuşum. -Mavi Işıklar
Müzik
Ayrılık
[...] Sonra kemençe sustu... Yalnız kaldı bağlama, Çalkalanarak diyor ki: “Boşunadır, ağlama! Kemençen, bağlamam ve gönüllerimiz kırıktır; Her tatlı sevişmenin sonu bir ayrılıktır. Hüseyin Nihâl Atsız
Şiir