sevda bu...

sevda bu...
@Tunaek
Carpismakta olan zihnimi yatıştırmak için ben bir - iki dolanayım
"Bahtımca küçümsenmiş ve toplumdan kovulmuşum... ıssızlığıma ,kimsesiz yazgıma aglıyorum, ben de güzel olmanın özlemini duyuyorum arkadaşlarım ,umutlarım olsun istiyorum!."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Shakespeare çok katlı koca bir apartmandır."
"Tanrım, nasıl da ağır geliyor bana, öylesine yavan, gevşek ve de boşuna bütün yapmacıklıklarıyla bu dünya!"
Gözyaşlarını sildi ve aşağısını okumaya çalıştı. Harfler kımıldıyor okuduklarından bir anlam çıkaramıyordu.Yüreğine düğüm atıp harfleri durağanlaştırdı, kalanını okumaya başladı.
İnsan yaşamı neden bu denli insanlık dışı bir duruma düştü?