sevda bu...

sevda bu...
@Tunaek
Carpismakta olan zihnimi yatıştırmak için ben bir - iki dolanayım
Hastaneye geldiğimizde onu içeri taşımak ve bir çuval et gibi bir sedyenin üstüne koymak zorunda kalıyoruz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölmek için ne nedenin var.Yasamak için ne nedenin var
Sonunda her şey gelip bardağı taşıran fazladan bir sessizliğe dayanıyor.
Hiçbir şey onu kapsayamıyor,içinde tutamiyor.
Her şey sadece bir kez oluyor ve asla tekrarlanmiyor,asla geri dönmüyor.Anilar hariç.