sevda bu...

sevda bu...
@Tunaek
Carpismakta olan zihnimi yatıştırmak için ben bir - iki dolanayım
Bir önceki akşam birbirlerini tanımayan ve şimdi bir kaç gündür aşırı samimi bir yaşam sürmeye mahkum olan bu çeşitli bireylerden ne kadar özgünlük ve kendiliğindenligin çıkabileceğini hiç düşündünüz mü?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama gerçekte kimin için ağladığını anlaması biraz zaman alıyor. Hayatlar birbirinin içine sızıyor, geçmiş şimdinin üstünde hak iddia ediyor.
Yani hiçbir zaman onlarin , onu seven ve iyileştirmeye çalışan insanların yanında değilmiş .İçindeki ,ölümünü isteyen karanlık yabancıyla işbirliği halindeymiş.
Ama bütün bunlar gelecekte oluyor, bulundukları yer fazlasıyla şimdiki zaman.
Hastaneye geldiğimizde onu içeri taşımak ve bir çuval et gibi bir sedyenin üstüne koymak zorunda kalıyoruz.