sevda bu...

sevda bu...
@Tunaek
Carpismakta olan zihnimi yatıştırmak için ben bir - iki dolanayım
Yaşamlarının arzu ve korku arasında nasıl da heba olduğunu deneyimlememis bütün gençlerin haline uzulurdu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu anki seslerden çok daha berrak duyabiliyordu yaşamın öbür ucunda kalmış o hırıltılı çığlıkları.
Bir miktar suçlamayı ya da bir miktar yanlısi yutabilirim ama ikisinin birleşimi zehirdir.
Sevilen bir kadının gözleri altında olmak ?Dünyada bundan başka hiçbir şey umurumda değildi.Ve bu yüzden buradayım.