sevda bu...

sevda bu...
@Tunaek
Carpismakta olan zihnimi yatıştırmak için ben bir - iki dolanayım
..Kendimi rahatlatmak için kendi dusuncelerimde aradım teselliyi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gerçeğin hiç de gerçek olmadığını düşündüğüme göre nasıl inanayım rüyaların rüya olduğuna"
Ölüm mevsimi başlarken aşık olamazdı.
Farkında bile olmadan sozüstü dil kullanarak kızın ismini söyledi.